poniedziałek, 4 stycznia 2016

Baletnica i anioł imieninowy

Hejka!
Jak u Was nastroje noworoczne? Postanowienia jakieś macie? Ja niestety nie jestem zbyt wytrwała w tym, co sobie postanowię (czyt.lenistwo). Ale zdaje się, że Nowy Rok przyniesie w moim życiu szereg pozytywnych zmian. Trzymam za to kciuki, Wy też możecie ;)
Tymczasem dziś na blogu już dawno wspomniana baletnica ;)


Bardzo przyjemnie mi się ją lepiło i malowało. Lubię takie cukierkowe kolorki.
A żeby było inaczej niż zwykle, dodałam jej piórkowe skrzydełka. Mogłaby wystąpić w spektaklu Jezioro Łabędzie ;)



Drugi aniołek, to anioł z serii sypialnianych. Pierwszą jego wersję możecie zobaczyć tutaj----->>>>KLIK


 
Dzisiejszy jest na bogato, w koronkowym ubranku i z koronkowymi serduszkami. 



Dodatkowo wykombinowałam kratkowane tło. Mam nadzieję, że jako prezent na imieniny okazał się dobrym pomysłem. 


Aniołków sypialnianych niebawem pojawi się kilka. Jeden już czeka na polakierowanie, inny się suszy. Będzie również śpioszek w kolorze mięty i bieli. Widziałam już u niektórych prace na Dzień Babci i Dziadka. Jeżeli macie problem ze znalezieniem odpowiedniego upominku, zapraszam do mnie. Może aniołek z bukietem róż? A tu kilka prac z poprzedniego roku.




Miłego dzionka.
Madzia

5 komentarzy:

  1. Cudne aniołki, ale najbardziej jestem zachwycona baletnicą! Jest fantastyczna, jeszcze takiej nigdzie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widzialam na etsy taka!! chyba pomysl sciagniety wlasnie z tej strony,ale wykonanie bardzo ladne :-)

      Usuń
    2. Dziękuję. Pozycję, sylwetkę baletnicy ulepiłam na podstawie baletnicy ze zdjęć w googlach, reszta przyszla sama. Jestem ciekawa tej z etsy (a co to w ogóle?). No cóż "chyba" ktoś wie lepiej :D:D:D

      Usuń
    3. identyczny wzor jest na etsy,wypisz wymaluj !!!

      Usuń
    4. No to świetnie. Ktoś skopiował moją pracę. Nie będę mogła spać z tego powodu hihihi

      Usuń