środa, 5 listopada 2014

Świąteczny koszyk rozmaitości cd.

Cześć!
Tak jak obiecałam dziś kolejna partia zdjęć. Niestety nie mam zbyt dużo czasu na obszerniejszego posta, ponieważ muszę się znów spakować. Tym razem jednak wyruszam, by trochę się pourlopować :) Nie będzie mnie do 13 listopada, a na wszystkie wiadomości odpowiem po powrocie. 

Pierwsze aniołki, ze względu na swój rozmiar, wspaniale nadają się na ozdobę choinkową. Do ich stworzenia użyłam pofarbowanej wcześniej masy solnej. Oto one....





Pierwszy raz "malowałam" w ten sposób anioły i jestem bardzo zadowolona z efektu, tym bardziej, że metoda ta jest o wiele mniej czasochłonna. Poniżej zdjęcia większych aniołów ulepionych również z kolorowej masy solnej.









A na końcu anioły duże, malowane tradycyjnie. 















Mam nadzieję, że aniołki przypadły Wam do gustu. 
Buziaki
Madzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz