wtorek, 25 listopada 2014

Zimowe anielice

Cześć wszystkim! 
Dziś przedstawiam Wam dwie anielice. 
Pierwsza to Agnieszka, w czerwieniach, taka typowo mikołajkowa, a może muchomorkowa, bo w kropeczki :)





Druga zowie się Julenka, w zielonej, lekko pozłacanej sukni i w nausznikach. 






Mam nadzieję, że się Wam podobają. Ogólnie zauważyłam, że coraz większe mi wychodzą te moje anioły. Również czasu poświęcam więcej na ich lepienie, malowanie itd. Nie wiem, o co tu chodzi, bo wszystkie te czynności, w miarę nabierania wprawy, powinny przebiegać szybciej. Ale chyba to przez to, że zaczynam coraz częściej zwracać uwagę na szczegóły. Ciągle coś poprawiam, coś zmieniam, ciągle się uczę.... Ach, mam tylko nadzieję, że zdążę ze wszystkimi zamówieniami do świąt.
Na koniec informacja, dla tych co jeszcze nie wiedzą. Na fecebooku ogłosiłam konkurs. Zainteresowanych zapraszam. KONKURS
Trzymajcie się ciepło, a ja lecę dalej "czarować". Jutro nowe twory.
Madzia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz