sobota, 17 stycznia 2015

Aniołki małe i serducho na roczek dla chłopca

Heja!
Dzisiaj powtórka z rozrywki. Tę rodzinkę już znacie. Zapewne pamiętacie to, jak pisałam o zniszczonej przesyłce nadanej  za granicę. Aniołki powstały nowe, trochę pozmieniane i mam nadzieję, że tym razem dotrą do domu bezpiecznie.



Poprzednio dziadziuś miał malowane wąsy, ale chyba lepiej wygląda w doklejonych.




Prababcie, żeby odejść trochę od utartych schematów, pomalowałam w wesołe, dziewczęce kolorki.





A poniżej coś nowego. Zostałam poproszona o stworzenie czegoś na roczek. Musiałam troszkę poruszyć swoją wyobraźnię, by nie kopiować pomysłów innych. I tak, zresztą po kilku próbach lepienia, a nawet upieczenia i malowania, powstało ostatecznie takie oto serducho.

 
Początkowo serce miało być nieco większe, ale okazało się, że podczas suszenia za bardzo zaczęło się wyginać.
 


Miał być raczkujący bobasek, miały być też kolorowe baloniki, więcej kwiatków i falbanek, ale uznałam, że w bardziej stonowanej kolorystyce serce prezentuje się lepiej, a doczepiona koronka, moim zdaniem, dodała megauroku :)


Mam nadzieję, że bobasek w takim wydaniu się podoba, bo ja sama jestem zaskoczona efektem, oczywiście pozytywnie :)
Trzymajcie się cieplutko! Wkrótce więcej serduch.
Madzia

2 komentarze:

  1. Tworzysz piękne prace. Podziwiam :)
    Zapraszam również do siebie www.slowikowyart.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, jest mi niezmiernie miło. Będę na pewno do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam

      Usuń