poniedziałek, 12 stycznia 2015

Dzień Babci i Dzień Dziadka

Cześć!
Dawno mnie tu nie było. Zmagałam się z jednym zamówieniem sporo czasu i tak jakoś wyszło. Ale już nadrabiam zaległości. Dziś mam dla Was do pokazania kilka serduszek z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka. 



Myślałam, żeby zrobić anioły, ale dla odmiany niech będą serducha :) Kilka z kwiatkami a kilka z uroczymi buziami.





Dodatkowo muszę się trochę pochwalić, bo poszperałam ostatnio w piwnicy i znalazłam starą kankę po mleku i kobiałkę po truskawkach. Postanowiłam się z nimi rozprawić, a efekt poniżej.


A dziś się zmagam z takim wielkoludem. 


Rodzinka będzie w ramce. Jest to prezent do nowego domu. Co z tego wyjdzie jeszcze nie wiem, bo muszę się zabawić w malarkę, co mnie trochę przeraża :/
Trzymajcie kciuki.
Buziaki
Madzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz