wtorek, 6 stycznia 2015

Witajcie w Nowym Roku!

Hejka!
I jak samopoczucie w Nowym Roku? Jakieś postanowienia? Ja jak zwykle postanawiam się wziąć za siebie, jakieś bieganie, ćwiczenia itp. Z reguły trwa to dość krótko, ale zawsze :D Trochę przez te mrozy nosa z domu nie chce się wychylać, a z drugiej strony słoneczko ostatnio ładnie kusi do wyjścia.
Mam dla Was trochę nowości, lecz nie wszystko od razu :)
Najpierw rodzinka - mama anielica z dwoma córeczkami.


Te panienki zrobiłam jeszcze przed świętami, ale nie mogłam Wam ich pokazać, bo były prezentem pod choinkę.




Tworzenie takich rodzinek to nie łatwe zadanie. Z góry trzeba przewidzieć, co gdzie powinno być umiejscowione, bo późniejsze poprawki mogą okazać się niemożliwe i pracę trzeba zaczynać od nowa. Ale z drugiej strony to ogromna frajda, gdy anioł nabiera kształtów i wszystko fajnie się komponuje. 




Przy tak dużych aniołach chciałoby się również wpleść dużo różnych elementów, użyć wielu kolorów, ale lepiej nie przesadzać, bo w efekcie można dostać oczopląsu o_O

Na zdjęciu poniżej zobaczycie mój pierwszy twór w tym roku. Piłkarz w stroju Messi'ego, ale fryzurę ma jak Ronaldo :)


Anioł ten jest nieco wzmocniony, ponieważ na próbę dodałam parę łyżek gipsu. Tym razem trochę inna wersja piłki do nogi i...sznurówki!



A taki jestem duży-28 cm


Obecnie pracuję przy kilku większych "projektach". Do jednego podchodzę już trzeci raz i mam nadzieję, że tym razem wyjdzie mi wszystko tak jak bym chciała, bo terminy gonią :)
Trzymajcie się cieplutko. Samych pomyślności w Nowym Roku!
Madzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz