wtorek, 30 czerwca 2015

Śpioszki dwa :)

Witajcie Moi Mili!
Bardzo Was przepraszam, że ostatnio mało "bloguję", ale niestety doba ma tylko 24 godziny, a ja się nie potrafię rozdwoić ;) dlatego z ogromną przykrością ogłaszam wakacyjną przerwę. W prawdzie ja wakacji nie będę miała, bo latam z jednej pracy do drugiej, ale Wam już teraz życzę samych przyjemnych, słonecznych dni, duuużo relaksu, udanych urlopów i naładowania bateryjek aż do przyszłego lata :)
A w ostatnim przedwakacyjnym poście prezentuję Wam dwa milusińskie śpiochy :D

Ta szaroróżowa piękłność powstała z okazji narodzin małej Ani. Serdecznie jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam PIERWSZE SERDUSZKO



Drugi śpioszek również zdobi pokój maluszka. Tym razem w ramce :)


....ach z tym turkusikiem były zmagania ;)



Chyba mogę śmiało stwierdzić, że śpioszki to już kolekcja. W sumie mam ich w dorobku "aż" 3 sztuki, wszystkie bardzo podobne, ale również zupełnie inne. Pierwszego z serii możecie zobaczyć tu KLIK
Mam nadzieję, że wszystkie senne aniołki się Wam spodobały. Ja tymczasem się z Wami żegnam i obiecuję odezwać się we wrześniu.
Buziaki i uściski
Madzia


1 komentarz: