poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Ślubne parki z masy solnej

Dzieńdoberek!
Dziś pogrzebałam trochę w moim archiwum i mam Wam do zaprezentowania dwie parki ślubne, które powstały w zeszłym sezonie. To zdjęcie być może kojarzycie...


A tak wygląda parka w kolorkach.




Zdjęcia trochę słabe, robione telefonem, ale innych nie mam :( Poniżej druga "stara" parka, zresztą moja pierwsza ślubna, którą miałam przyjemność wykonać.


Najbardziej podobają mi się te różowe kwiatuszki...ale parka też wygląda nie najgorzej ;)





A na koniec też parka ślubna, ale rocznicowa, wykonana całkiem niedawno. Skromnie napiszę, bo choć te dwie "stare" parki są ładne, to najbardziej jestem zadowolona z najnowszych aniołków. Jest progres i oby tak dalej! Wiadomo, czasem wyjdzie coś lepiej, czasem gorzej, ale mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej :)







Z tej okazji, że grono parek ślubnych mi się powiększa, utworzyłam nowy album w galerii. Jest jeden problem, google znów coś miesza i nie wiem, jak go udostępnić publicznie. Może Wy wiecie? Bynajmniej jak się dowiem, dam Wam oczywiście znać.

Tymczasem!

Madzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz